100% Nötkött

Japp så heter ett snabbt påkommet event som jag snickrade ihop i all hast.

Varför?
Jo min Myst som publicerades igår är fortfarande olöst,  jag hade inte tänkt mig att den skulle vara så svår och därför tar jag tillfället i akt att samla de cachande Jönköpingsborna och lämna ut en ledtråd på plats…
 
Konceptet:
Vi träffas på McDonken utanför A6 kl 20.00 imorgon torsdag. Äter en hamburgare och minglar, när vi är klara släpper jag en ledtråd till mammontemplet och tävlingen är igång.
 
Tävlingen:
Mysten kan lösas på eget bevåg, men det är roligt att vara några stycken. Samtidigt är det tråkigt om det blir 15 stycken FTF-loggar så vi delar upp oss i lag om 2-3 eller max 4 pers och sedan tävlar vi mot varandra om FTF-loggen…
 

Som sagt, jag är ute i sista stund och jag hoppas att våra reviewers hinner godkänna mitt Event innan eventet är över…

 

Men håll utkik och logga ”will Attend” så vet vi hur många som kommer.

 

Jag tror det blir riktigt roligt! 

 

Ps. om någon skulle lyckas knäcka mysten innan Eventet så blåser jag av det hela, men lämnar ändå ut ledtråden vid utsatt tid…

 


3 responses to “100% Nötkött

  • falkz

    Trevlig ide få se om vi kommer dock ytterst tveksamt att få det godkänt då event ska vara inne senast 14 dagar innan… vet folk som inte fått det godkänt när det var 13 dagar kvar…

  • ankarcrona

    Misstänkte att det var så, men jag kunde inte hitta den regeln. Jag kollade på reviewernas sida om guidelines för Event men det stod ingenting om tidsgränser där.

    Om Eventet inte går igenom så träffas vi ändå på utsatt tid… 🙂

  • ankarcrona

    Japp, det blev som du skrev falkz.
    Eventet godkändes inte, men vi kör ändå…
    (dock utan glad smiley)

Lämna en kommentar